Direktlänk till inlägg 2 februari 2013

HEEJ!:D

Av Linn XD - 2 februari 2013 18:11

Nu är de jätte länge sen som jag vart inne på bloggen och kollade eller skrev inlägg   OPS! Men nu är jag i alla fall här och skriver nåra rader:D Det som har hänt är att man äntligen är lyckligt gift!  Inte för att jag har vart gift förut eller för att de över huvudtaget är laglit när man är 13 (om mindre än två månader fjortis)    Hoppas ingen anmäler mig, tar mitt godis, eller något annat man kan äta, eller värre, berättar för min mamma  Haha, nej men XD  Jag är "gift" :D Är de bara jag eller, vill man hoppa över fjortisåldern och bara bli byxmyndig?   Oj, misstolka helst inte de jag sa  Utan för att de ska vara barnvänligt, så får man köpa byxor :-D Okej, nu vill ja vara random, GO GIRL, GO!! Ses sen eller nåt, hoppas ja  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn XD - 27 april 2013 19:28

Har tröttnat på mitt eländiga liv, kan den bara inte vända om till något fint? Så här har mitt liv sett ut sen 26 februari, de var där då mitt liv stannade. Hitills har inget hjälp, terapi från mina vänner, familj, alltså inte allvarlig med massa moj...

Av Linn XD - 4 mars 2013 10:05

Hej alla! Efter ett 3 månader förhållande och man är vild av kärleken, har de nu tagit slut för andra gången   Första gången vi gjorde slut, så var de han. Han berättade att han hade hittat en ny, men föreslog att vi ännu kunde vara ner än bara vänne...

Av Linn XD - 5 januari 2013 15:10

Hej alla!  Jag har en toppen bra dag idag och är frisk och kry   Skulle jag ha sagt om jag inte hade fått magsjukan  Blir kanske inte så mycket bloggande idag, blir mest att ligga ner i sängen och kolla på Hockey   Hoppas ni inte har magsjukan utan ä...

Av Linn XD - 4 januari 2013 12:55

Hej alla!  Jag sitter nu och garvar ensam i mitt rum i mörkret (Nejdå jag är inte foreveralone, blink, blink) åt ett skämt som jag och min kompis sa till varandra, vi kom på den tillsammans  Den är värdlelös och diskriminerar allt annat som kan kalla...

Av Linn XD - 4 januari 2013 12:41

Den här låten är en av dem bästa låtarna jag vet!:D De här kan låta sjukt, men den har hjälpt mig att komma över mitt EX  Jag trodde aldrig att jag skulle bli mig själv, de gjorde jag inte heller, jag blev en starkare person på insidan  De stämmer...

Presentation


Välkommen till min blogg, direkt hämtad från min dagbok :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards